Hitta sina inlägg

Allmän diskussion om A.O, synpunkter, ideér och förbättringar.
Post Reply
bjorsa
Posts: 356
Joined: 2013-11-10 10:48:57
spamtest: JA

Hitta sina inlägg

Post by bjorsa »

Har för mig att det tidigare fanns "mina inlägg" när man loggat in men jag kan nu bara hitta sök och nya inlägg är det bara jag som inte hittar elle rhar det inte funnits "mina inlägg" på detta forumet tidigare ?

mvh/bjorsa
User avatar
anivision
Posts: 393
Joined: 2010-04-15 23:21:17
spamtest: JA
Location: Tjörn

Re: Hitta sina inlägg

Post by anivision »

Jovisst finns den funktionen.
Klicka på den lilla gubben uppe till höger och välj "kontrollpanel".
I fliken "Översikt" och menyvalet "Förstasidan" hittar du "Visa dina inlägg" under rubriken "Din Aktivitet"
bjorsa
Posts: 356
Joined: 2013-11-10 10:48:57
spamtest: JA

Re: Hitta sina inlägg

Post by bjorsa »

anivision wrote:Jovisst finns den funktionen.
Klicka på den lilla gubben uppe till höger och välj "kontrollpanel".
I fliken "Översikt" och menyvalet "Förstasidan" hittar du "Visa dina inlägg" under rubriken "Din Aktivitet"
Tack för hjälpen !
Såg oxå att man kan söka i just dom inläggen å då hittar man ju lätt det man letar efter .
mvh/bjorsa
User avatar
Miska
Posts: 706
Joined: 2015-10-14 02:28:10
spamtest: JA

Re: Hitta sina inlägg

Post by Miska »

Det fanns en flik för det i designen, men den tog enormt mycket plats och krockade med hela utseendet vilket gjorde att forumet såg förj£@$%ligt ut och inte alls som ett riktigt forum längre pga det, så jag slängde den funktionen.
Nikon Z6 | Player One Astronomy Neptune-M | iOptron GEM28 | Lunt LS50THa | WO RedCat 51 | Skywatcher Skymax 102 OTA
User avatar
AstroFriend
Posts: 4099
Joined: 2012-12-17 13:30:45
spamtest: JA
Location: Stockholm
Contact:

Re: Hitta sina inlägg

Post by AstroFriend »

Skall jag ha tag i ett gammalt inlägg jag skrivit brukar jag gå till avancerat sök. Väljer där mitt nickname som författare och visa bara första inlägget. Då kommer alla inlägg upp snyggt i en tabell.

/Lars
Camera: Canon EOS 6D / QHY5
Mount: EQ6 / HEQ5
Telescope: TS130 APO / Pentax 645 300 mm ED IF
Samt en massa tålamod!

Homepage: http://www.astrofriend.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Return to “Allmänt”